5a edició del seminari MBA Internacional de la Universidad del Valle de Toluca

Un grup de 13 alumnes de la Universidad del Valle de Toluca, acompanyats per la professora Ireri Méndez, assistiran aquesta setmana al 5è stage formatiu que es realitza a Barcelona amb alumnes d’aquesta universitat mexicana.
Stage FormativoCom a novetat d’aquesta edició, els 13 alumnes participants coneixeran experiències de gestió empresarial a través de les 3 visites a empreses programades en aquest seminari: a l’empresa de fabricació i elaboració de productes carnics, embotits i pa Viena, la multinacional de moda i perfums Puig i l’empresa vitivinícola Bodegas Torres.

Els alumnes del programa MBA Internacional també rebran conferències i participaran en sessions de debat sobre temes de gestió empresarial, innovació, lideratge, màrqueting i comunicació i responsabilitat social corporativa, a càrrec de prestigiosos professionals referents en aquestes temàtiques com: Enric Barba, José Miguel Vilalta, Silvia Urarte, Elisabet Cardoner, Marta Cardoner o Josep M. Canyelles, entre altres.