Xènia Viladàs, professora del Postgrau en Design Management, coordinadora a la propera Design Management Institute Conference a Madrid

Xènia Viladàs és professora del postgrau en Design Management de la UPC School i és membre del Consell Assessor del Design Management Insitute. En aquesta edició del Madrid Design Management Institute Conference juga un paper com a Co-Chair en aquesta congrés, és a dir, està involucrada de ple en la organització i coordinació del programa d’activitats. Viladàs participarà al llarg de les diferents ponències, presentarà als speakers internacionals i animarà els debats.

La Design Management Institute Conference es una magnífica ocasió perquè la comunitat internacional vinculada a temes de gestió del disseny i de la innovació exposi les darreres tendències i posi en comú els seus punts de vista professionals al respecte.

Més informació:

Design Management Institute Conference 2013