Èxit de l’exposició dels alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais a la Fira de Mostres de Girona

En el marc del Saló “Ginteriors”, un espai per mostrar les darreres tendències en interiorisme i art que organitza el Col·legi de Dissenyadors d’Interiors i Decoradors de Girona, els alumnes han presentat aquest any l’exposició de maquetes, “L’espai per Habitar”, una proposta de noves formes d’habitar que superen i modifiquen els estàndards convencionals als que estem acostumats. Es tractava de treballar un nou espai habitable, amb característiques flexibles i molta funcionalitat, a partir d’uns paràmetres específics d’un cas concret. Les maquetes mostraven la versatilitat d’aquest projecte, que es va presentar a la fira complementat amb panells explicatius i imatges en 3D. “Es van voler mostrar les diferents possibilitats de transformar un espai segons el seu ús i necessitat a través de 9 maquetes diferents a nivel de materials i estructura, però amb el mateix usuari com a personatge principal”, matisaven els alumnes.

El taller en obert va ser presentat pels directors del màster i va consistir en presentar un text que mostrés un espai tridimensional, tot partint de la bidimensionalitat. Els participants al taller van utilitzar materials com tisores​​, cola, paper i cartolina per recrear la interpretació que cadascú va tenir sobre el text.

La valoració global d’aquesta experiència a la Fira de Mostres de Girona és més que positiva per tots els alumnes participants del màster, doncs s’han creat vincles importants entre alumnes i professors a l’hora de compartir idees i temps en un procés de construcció comú. Segons valora una de les alumnes, Joyce Ortuño, interior design a BO Concept, “el treball en equip i les aliances estratègiques són claus per tenir èxit en un esdeveniment com aquest i en l’àmbit professional en general”.

Si voleu visitar l’exposició de maquetes, “L’Espai per Habitar”, encara teniu temps fins el 20 de desembre de 2012 a la seu del Col·legi de Dissenyadors d’Interiors i Decoradors de Girona.

Amb la col·laboració de:

Col·legi de Dissenyadors d’Interiors i Decoradors de Girona