Els alumnes de l’edició 11-12 del màster en Disseny i Producció d’Espais participen amb l’exposició “L’Espai per Habitar” i un taller obert sobre espais interiors a la Fira de Mostres de Girona

En l’espai Deco-Construcció, un gran nombre d’empreses del sector de la construcció i professionals de la decoració, hi seran presents per mostrar productes i solucions en contrucció, rehabilitació i interiorisme. Dins d’aquest saló, hi figura la 3a edició de “Ginteriors“, un espai per mostrar les darreres tendències en interiorisme i art que organitza el Col·legi de Dissenyadors d’Interiors i Decoradors de Girona. En el marc d’aquesta cita es presenta aquest any l’exposició de maquetes que han fet els alumnes del màster en Disseny i Producció Espais de l’edició 11-12, “L’espai per Habitar”, una proposta de noves formes d’habitar que superen i modifiquen els estàndards convencionals als que estem acostumats a través d’un cas concret. Aquesta exposició neix d’una hipòtesi concreta treballada com a exercici pràctic al programa de màster, amb la coordinació d’Arnaldo Basadonna i Cristina Masferrer. L’exposició estarà oberta durant tota la Fira de Mostres, des del 27 d’octubre fins l’1 de novembre de 2012.

També el dilluns 29, a les 18h, es realitzarà un taller obert a tothom vinculat a l’interiorisme, que porta per títol “L’espai obert com a vehicle de comunicació“, amb 25 places disponibles. Serà al mateix espai de “Ginteriors”, a la Fira de Mostres de Girona (Pg. De la Devesa 34-36, Girona).

Amb la col·laboració de:

Col·legi de Dissenyadors d’Interiors i Decoradors de Girona