Alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais participen en la 57a edició de Girona, Temps de Flors

Els alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais veuen materialitzat el fruit de tot un any de treball al mòdul Taller de Projectes del programa, un mòdul dinàmic i pràctic, per donar forma a la seva “creativitat”. Aquest any, els alumnes han generat el projecte “Pati d’Idees“, un homenatge a l’arribada de la primavera, al seu esclat floral i cromàtic, que agafa petits fragments en infinitat de colors per configurar això, una decoració d’idees i alhora floral en un espai físic que evoca l’abstracció d’un camp de tulipes.

Segons Julia Varon, alumna del màster en Disseny i Producció d’Espais, la idea d’aquest any parteix d’entendre el Pati de l’Arcadia com un “espai de contemplació, descans i reflexió”. Per captar aquest concepte, el de Pati d’Idees, el treball va consistir en crear un gran panell de flors pixelades, en què cada píxel era un post-it, un mural que els alumnes qualifiquen com un “homenatge a la primavera en tots els seus colors i textures”. “L’experiència de tenir un projecte fet realitat en una important exposició és meravellós i molt gratificant, sobretot des del punt de vista professional. Un exemple viu de les dificultats, oportunitats i desafiaments que trobarem treballant“, explica l’alumna Julia Varon.

Aquest original escenari recull la idea dels coneguts post-it, petites fulles autoadhesives, en diversos colors, que sovint utilitzem per recollir missatges o idees. Els alumnes han optat pel plàstic vinil como matèria prima de la creació, un material que permet una major durabilitat durant els 8 dies de durada de la mostra. Podeu gaudir-la fins el 20 de maig a Girona!