La gestió tecnològica del Mundial FIFA Brasil 2014 centra el proper Open Talent a la UPC School

El proper dimecres 13 de novembre, a les 19h, tindrà lloc a la Sala d’Actes de la UPC School (c/Badajoz 73, Barcelona) l’Open Talent: “Gestió de Projectes en la Copa Mundial de la FIFA Brasil 2014”, a càrrec de Ferran Rebollar, IT Project Manager amb més de 15 anys d’experiència en la gestió de projectes IT per grans esdeveniments esportius, com els Jocs Olímpics o la Copa del Món de Futbol.

Ferran Rebollar Cervelló és IT Project Manager a Match Services AG. Aquesta és una empresa de serveis professionals designada per FIFA per oferir bitllets, allotjament i serveis de tecnologia (IT Solutions) per esdeveniments que organitza la Federació Internacional de Futbol.

FerranRebollarEn aquesta conferència, Rebollar explicarà el sistema tecnològic que dóna servei a aquesta gran cita de l’esport des del punt de vista d’un IT Project Manager, fent èmfasi en les tasques que duu a terme un gestor de projectes quant al desenvolupament tecnològic, integració i manteniment de les eines TIC que s’utilitzen per coordinar un esdeveniment esportiu de les dimensions d’un mundial de Futbol.

INSCRIU-TE!