David Gallegos, director del postgrau en Vehicles Elèctrics, participa a l’International Electric Vehicle Symposium & Exhibition

En el marc de la 27a edició del congrés internacional del Vehicle Elèctric (EVS27) que tindrà lloc a Barcelona els propers 18, 19 i 20 de Novembre, el Clúster d’Eficiència Energètica de Catalunya (CEEC)  ha organitzat el Mobility Solutions Corner. Un espai destinat a presentar projectes d’èxit relacionats amb el vehicle elèctric, i que pretén fer arribar al visitant quins reptes i oportunitats representa el vehicle elèctric pels seus negocis.

Durant aquests tres dies es presentaran projectes innovadors relacionats amb nous models de negoci, instal·lacions de punts de recàrrega, integració de vehicle elèctric en xarxa, gestors de flotes, així com presentacions on s’exposarà quina és la oferta formativa existent en l’àmbit del vehicle elèctric. David Gallegos presentarà en aquest espai, el dimarts 19 de novembre, a les 11h, el postgrau que dirigeix en Vehicles Elèctrics i Propulsió Elèctrica de la UPC School.

David Gallegos és doctor enginyer en Organització Industrial per la Universitat Politècnica de Catalunya, gestor I+D en homologacions i enginyer sénior d’assaig i homologació de pneumàtics, a més de professor en automoció i mobilitat. El postgrau en Vehicles Elèctrics i Propulsió Elèctrica, programa pioner en les noves necessitats de la indústria automobilística, posa l’accent en les tecnologies aplicades als vehicles híbrids i elèctrics; als motors elèctrics de tracció; als sistemes d’emmagatzematge d’energia en el vehicle, als sistemes de gestió de l’energia i a les xarxes de distribució urbana, complementant-se amb una visió del disseny i la gestió de projectes. Les principals empreses privades, públiques i centres d’investigació del sector de l’automoció i l’energia participen al programa.

vehicleselectrics