Libe Fernández, ex-alumna del postgrau en Rehabilitació i Restauració Arquitectònica, guanya el premi al millor blog Internet & Euskadi 2013

Libe Fernández Torróntegui, alumna del programa en Rehabilitació i Restauració Arquitectònica de la UPC School de l’edició 11-12, ha estat la guardonada en la categoria millor blog dels premis Internet & Euskadi 2013 per Reharq*, un blog especialitzat en difusió de patrimoni arquitectònic des d’una mirada fresca, amena i divertida.

Reharq* és una proposta més que interessant d’apropar-se al patrimoni arquitectònic de d’una mirada viva i propera: coneixent a fons la història dels edificis, la seva ànima i tota l’experiència singular que amaguen. Tal com ella mateixa explica al blog, Reharq* vol parlar de la “vida” dels edificis: com van nàixer, qui els va habitar i per què van deixar d’utilitzar-se.

En definitiva, una manera d’apropar-se a la història a través del Patrimoni i generar consciència sobre la importància de rehabilitar-los i preservar el seu valor històric. Libe complementa els posts amb recomanacions gastronòmiques, apunts fotografia, oci o esport, amb un estil lúdic i fresc que ens permet gaudir del patrimoni des d’una nova perspectiva.

Els premis Internet & Euskadi – Buber Sariak 2013 premien els millors projectes web i blogs al País Basc, amb la participació de més de 70 projectes i la votació d’uns 800 internautes i d’un jurat professional. El seu objectiu és reconèixer aquells projectes que aporten un alt valor a la ciutadania.

En relació a l’èxit d’aquest blog, Libe Fernández també és l’entrevista destacada del número 12 de la revista Hispania Nostra, dedicada a la defensa del patrimoni cultural i natural. Podeu gaudir aquí de l’èxit que suposa per ella haver iniciat aquest projecte personal en el qual aconsegueix aglutinar les seves dues passions: l’arquitectura i l’escriptura.

LibeFernandez