El BIM Management i els nous processos de canvi en el sector de la construcció

L‘equip multidisciplinari de la BAEP (Barcelona Architecture & Engineering Projects) va participar el passat mes de febrer a l’Open Talent: “BIM i nous processos de canvi en el sector de la construcció” a la UPC School. La taula rodona, que tenia com a objectiu debatre sobre el canvi d’escenari que viu el sector de la construcció, va estar moderada per Eloi Coloma, director del postgrau en BIM Management. Gestió Multiplataforma de Building Information Modeling de la UPC School.

La taula rodona va comptar amb la participació de Ferran Blasco Viu, arquitecte responsable de l’Àrea d’Arquitectura de Bogom Arquitectura SL; Rafael Capdevila Becerra, responsable de l’Àrea Project Management de Bardají – Capdevila Management Barcelona i Miquel Rodríguez Niedenführ, director de Static Enginyeria SAP. A través de les preguntes i inquietuds del públic assistent, aquests professionals membres de la BAEP van debatre sobre les aportacions del BIM Management al nou escenari en el sector de la construcció, des d’una triple perspectiva: el disseny arquitectònic, la gestió de projectes i el càlcul estructural.

Les seves intervencions van exemplificar que aquest canvi d’escenari en el sector de la construcció va més enllà de la utilització d’eines de gestió multiplataforma, i obre noves estratègies en la millora de processos de disseny i construcció, basades en la cooperació i la col·laboració.

Consulta la gal·leria d’imatges de l’acte.

Si us vau perdre la taula rodona sobre BIM Management o voleu veure-la de nou, podeu visualitzar-la a través del següent enllaç:

VÍDEO DE L’OPEN TALENT: ” BIM I NOUS PROCESSOS DE CANVI AL SECTOR DE LA CONSTRUCCIÓ”

Open Talent BIM Management