Dos casos d’èxit de projectes desenvolupats en el màster en Mobile Apps

Signaturit, un innovador sistema de signatura electrònica i certificació de comunicacions digitals, i el videojoc per mobile Tower Revenge, seleccionat per al Game Developers Conference de San Francisco, dues exitoses iniciatives nascudes de projectes finals del màster en Mobile Business & Apps Design de la UPC School.

SignaturitSignaturit va nèixer com a projecte final del màster i en breu es va convertir ja en un emergent projecte empresarial. De la mà dels alumnes Juan Zamora, Salvador Severich, Javier Martínez i José Bautista, l’aplicació té com a objectiu proveir a les petites i mitjanes empreses d’un sistema de signatura electrònica i certificació de les comunicacions electròniques entre les mateixes i els seus clients, tot aportant total validesa legal a tot el procés.

La filosofia de Signaturit, segons explica el seu CEO Juan Zamora, es basa en crear un programari extremadament senzill per a l’usuari i que pugui ser utilitzat directament des del gestor de correu sense haver d’instal·lar aplicacions externes, accedir a plataformes web o crear-se un usuari prèviament en altres serveis.

El projecte ha estat seleccionat per ser accelerat al programa StartupBootCamp a Amsterdam, nomenada aquest any la millor acceleradora de projectes de tota Europa.

Tower RevengePer altra banda, el projecte desenvolupat pels alumnes Mateo Pereira, Gonzalo Orts, Hector Rosell, Diana Perez Afanador, Marco Rey i Christian Delgado és el joc d’acció i estratègia per a Android i iOS, Tower Revenge. Els components del grup van aplicar per a un concurs de San Francisco i la repercussió va ser molt positiva. Queden convidats per treballar un mes allà i participar en el Game Developers Conference de San Francisco, en una iniciativa que organitza l’empresa Chartboost.

Aquest mateix grup també va desenvolupar amb motiu del Mundial de Futbol del Brasil dos projectes més: un trivial per competir sobre la història dels mundials i un petit joc en el qual interactues amb animals per predir, al més pur estil Pop Paul, qui serien els guanyadors dels partits.

Més informació sobre aquests projectes:

Signaturit

Tower Revenge