Més de 300 persones assisteixen a l’acte de presentació de projectes del màster en Disseny i Creació de Videojocs

En el marc de l’acte de presentació dels projectes finals de la última edició de l’oferta formativa en Videojocs, Animació i Art Digital de la UPC School, l’auditori del CosmoCaixa va acollir la conferència “L’experiència internacional en disseny i desenvolupament de videojocs”, a càrrec de Matthew Clarke i Amaia Iraola, game developer i lead animator a Ubisoft Barcelona. L’acte va ser tot un èxit d’assistència, amb més de 300 participants.

DSC_0064Matthew Clarke i Amaia Iraola van explicar a través de la súper producció d’Ubisoft Assassin Creed Unity Dead Kings, com es dissenyen, programen i desenvolupen les mecàniques gameplay per videojocs AAA. Van compartir amb el públic les experiències sobre quines col·laboracions s’estableixen entre els estudis de diferents països per desenvolupar amb èxit una súper producció d’aquestes característiques.

Presentació Projectes Videojocs

Presentació dels Projectes Finals

En aquest acte es van presentar els projectes finals que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School han realitzat en l’última edició del programa.

Els projectes presentats van ser:

El públic assistent també va poder participar de forma activa pel seu projecte favorit amb un sistema de votacions en directe. Finalment, el grup de Magnetia es va endur el reconeixement i tots els membres del grup van rebre un set de productes sobre videojocs.

Si et vas perdre l’acte o vols tornar a visualitzar-lo de nou, aquí tens el vídeo complet de l’Open Talent “L’experiència internacional en disseny i desenvolupament de videojocs”.