Incubio, patrocinador del postgrau en Big Data, ha estat escollida la tercera millor incubadora mundial del sector

Incubio, incubadora especialitzada en projectes Big Data i patrocinador del postgrau en Big Data Management & Analytics de la UPC School, ha estat seleccionada per Dataconomy com una de les tres incubadores de projectes d’aquest tipus més importants del món. Dataconomy és un portal referent mundial en projectes, notícies i esdeveniments de Big Data.

Aquest reconeixement reforça dos aspectes diferencials d’Incubio: la seva orientació única a projectes de Big Data i l’enfocament a qualitat de producte del seu equip de professionals: el seu valor és el de posar a disposició de les startups incubades una direcció tècnica i disseny de producte que neix sempre en una fase inicial del projecte. Els seus serveis a l’emprenedor inclouen la formació contínua, l’orientació professional, la selecció de personal, l’espai d’oficina o l’assistència legal, de disseny i de promoció integral del projecte.

IncubioLa quantitat i qualitat d’empreses que han estat incubades i han saltat al mercat amb èxit al mercat professional real és importantíssima: en dos anys ha desenvolupat 16 start-ups en àrees diferents, que inclouen àrees des del màrqueting, a la seguretat informàtica, el turisme o la creació del seu propi departament de R + d.

L’aspecte diferencial d’Incubio és la vinculació amb la Universitat per començar a treballar, segons ells mateixos comenten, “amb alguns dels emprenedors abans fins i tot que surtin de la universitat”. Aquest aspecte va motivar la creació d’Incubio Research, patrocinador del postgrau en Big Data Management & Analytics de la UPC School, exemple del necessari binomi entre empesa i universitat. A través d’aquest patrocini, aquesta entitat vol detectar el talent de l’àmbit acadèmic i facilitar el salt definitiu al món de l’empresa d’aquests estudiants amb alt potencial i grans idees de negoci en l’àmbit del Big Data.