Entrevista amb Jordi Zaragoza: “Cal incorporar el design management perquè l’empresa competeixi en igualtat de condicions”

Jordi Zaragoza, consultor per a empreses i organitzacions; expert en planificació i desenvolupament de nous productes, identitat corporativa i màrqueting i des d’aquest any acadèmic nou director acadèmic del postgrau en Design Management de la UPC School, explica en aquesta entrevista a Graffica en què consisteix ser Design Manager o Director de Disseny, quin valor aporta en una organització i quines són les seves principals sortides professionals.
Jordi Zaragoza“Totes les empreses creadores de productes o serveis necessitaran a curt i mig termini la implantació d’aquest nou departament de design management en la seva estructura i organigrama: pensem que no hi ha cap element més estratègic per a una empresa que el seu propi producte”, explica Jordi Zaragoza , director acadèmic del programa en aquesta entrevista a Graffica. El gestor del disseny o design manager és el màxim responsable de l’empresa encarregat de la decisió i planificació de l’estratègia empresarial de tots els seus productes presents i futurs, una figura cada vegada més indispensable per ser innovadors, diferencials i competitius en un mercat global.

El postgrau en Design Management impartit a la UPC School en col·laboració amb el BCD, Barcelona Centre de Disseny, i dirigit per Jordi Zaragoza, aporta als professionals els coneixements, procediments i eines de partida per adquirir una visió del disseny com a eina estratègica per a la gestió i innovació contínua de l’empresa, amb un esperit d’actualització i evolució constant.

No et perdis l’entrevista!