La direcció acadèmica del màster en Planificació Urbana i Sostenibilitat ha participat al Sabadell Urban Challenge 2015

Josep Roca i Blanca Arellano, director i coordinadora acadèmica del màster en Planificació Urbana i Sostenibilitat de la UPC School, han participat com a membres del jurat al Sabadell Urban Challenge 2015. Aquest és un concurs de solucions innovadores per a la gestió urbana i les smart cities que se celebra en el marc del Sabadell Smart Congress.

Sabadell Smart CongressEl Sabadell Smart Congress és un congrés organitzat per l’Ajuntament de Sabadell que arriba a la seva tercera edició posant l’accent en un visió global, tecnològica, social i històrica de la transició de les ciutats cap a Smart Cities, especialment centrant-se en les necessitats dels nuclis urbans de tamany mitjà. Aquesta 3a edició s’ha focalitzat en tres temàtiques que havien generat més interès i demanda per part dels assistents en les edicions anteriors: Smart Urban Planning, Smart Health i Smart Safety.

El Sabadell Urban Challenge 2015 és un concurs de solucions innovadores per la gestió urbana que es desenvolupa en el marc del congrés. El seu objectiu és fomentar la innovació en l’àmbit de les smart cities premiant les solucions més innovadores en aquestes dues categories: aplicacions mòbils i mobiliari urbà intel·ligent. Els dos projectes guanyadors, deliberats per un jurat en què han participat els docents del màster en Planificació Urbana i Sostenibilitat de la UPC School, han estat Adaptative City – Indigo Grup (categoria apps) i TNL Equipamientos Ambientales (categoria de mobiliari urbà intel·ligent).