Nou vídeo amb la techtúlia sobre innovació aplicada al sector del packaging

La UPC School, amb la col·laboració de Tertúlia Digital, presenta la sisena Techtúlia Digital Barcelona, un espai de debat que aquesta vegada es va centrar en el sector del packaging, per analitzar quines implicacions té en termes de seguretat alimentària o com incentiu per l’atracció pel comprador, entre d’altres.

En aquesta sessió,  que pots consultar en vídeo, van participar Luís Alberto Santini, senior Technical Service and Development en Dow Chemical, Santiago Olivares, packaging engineer a Nestle, i Manel Bertomeu, director acadèmic del postgrau en Packaging Engineering. Tecnologia dels Envasos i Embalatges de la UPC School, que van debatir sobre quines implicacions professionals abasta l’àmbit del packaging i com la innovació ha de ser una constant per millorar la competitivitat al sector.

Techtúlia Packaging

La UPC School i Tertúlia Digital han posat en marxa un cicle de tertúlies amb periodicitat mensual sota el nom de Techtulia Digital Barcelona, que oferirà sessions de debat sobre temes d’interès en tecnologia, enginyeria i innovació. Es reuneix en una mateixa tertúlia a tres persones relacionades, des de diferents visions, amb la temàtica proposada. Les sessions de debat estan moderades pel comunicador Tomàs Cascante.