Alumnes del màster en Lighting Design participen en els premis Lamp Lighting 2015

La intervenció lumínica de la gala de lliurament dels premis Lamp Lighting 2015 va estar a càrrec dels alumnes del màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica de la UPC School. Aquest és un dels premis amb més reconeixement internacional del sector de la il·luminació, que reuneix en un únic esdeveniment a tota la professió.
Lamp LightingLa intervenció lumínica va donar el toc de màgia i llum a l’acte de lliurament de premis, que va tenir lloc el passat 11 de juny al parc del Tibidabo de Barcelona, ​​amb l’assistència més de 500 professionals de l’arquitectura, el disseny, l’enginyeria i el lighting design.

La proposta dels alumnes va jugar amb l’espai màgic on es va celebrar el lliurament de premis, el Parc d’atraccions del Tibidabo de Barcelona, tot ​​enllaçant la temàtica del circ i la fira. Aquesta idea va servir per inspirar la creació de les petites lluminàries, que es van repartir entre els assistents. Aquest divertit element, que cadascun d’ells es va penjar a la solapa, va servir, a més a més, per identificar les categories del públic, doncs etiquetava el públic amb globus de colors diferents segons la seva naturalesa: membres de Lamp, membres del jurat, finalistes dels premis i públic en general.

Lamp Lighting 2015Aquesta original intervenció va crear un preciós efecte lumínic sobre el cel, amb reminiscències a l’efecte que fan els globus aerostàtics, en un escenari màgic: les magnífiques vistes de Barcelona que es veuen des del parc del Tibidabo. Els alumnes van quedar sorpresos per la reacció positiva entre el públic, ja que els propis assistents formaven part, emocionats i expectants, de la mateixa instal·lació.

La metodologia amb la que s’imparteix el màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica de la UPC School tracta d’apropar els reptes reals de la professió del lighting designer als alumnes, tot participant en activitats i projectes reals.

Si vols consultar més informació, no et perdis l’article “Globus lluminosos de colors alegren la cerimònia dels Premis Lamp” de la revista Lightecture, amb testimonials dels alumnes.

LampLighting