Ajuts Talent Help per a la formació de professionals a l’atur

Aquest programa d’ajuts de la UPC School facilita l’accés a la formació de postgrau a tots aquells professionals que en aquests moments estiguin en situació d’atur. La UPC School aposta per fer créixer el seu talent a través de programes que, gràcies a la seva alta especialització tècnica i adequació a les demandes del mercat, incideixen directament en millorar la seva ocupabilitat professional en el context actual.
Talent Help 2015En aquesta nova edició dels ajuts Talent Help s’acullen una selecció de 25 programes de màster i postgrau seleccionats entre l’oferta de formació sobre arquitectura, enginyeria, TIC i management que presenta la UPC School. Els ajuts cobriran un percentatge de l’import de matrícula d’aquests programes de formació permanent, l’inici tindrà lloc en el primer quadrimestre d’aquest curs acadèmic 2015-2016.

La sol·licitud d’ajut Talent Help podrà realitzar-se des del 4 de setembre de 2015 i fins a 7 dies abans de l’inici de cada programa formatiu, com a data límit per formalitzar la sol·licitud. Els únics requisits per optar són estar a l’atur en el moment de fer la sol·licitud i estar admès en el programa per al qual se sol·licita l’ajut econòmic.

Més informació i sol·licituds: