Comença una nova edició del programa corporatiu amb Òptica 2000

La UPC School i Òptica 2000 porten 4 anys treballant conjuntament en el desenvolupament del programa corporatiu en Lideratge i Comunicació en el Sector Òptic, un curs pel qual ja han passat gairebé tots el responsables d’Òptica 2000. En aquesta nova edició del programa, que es va iniciar el passat 14 de setembre, 25 alumnes seguiran aquesta formació online des de diferents punts de l’estat espanyol.

El curs de Lideratge i Comunicació en el Sector Òptic es realitza en modalitat online amb comunicació asíncrona. És a dir, en el procés d’aprenentatge alumne i professor no interactuen en un mateix temps i espai, però l’alumne pot seguir les activitats i materials en el moment que ho desitgi a través d’un campus virtual específic pel seguiment de l’activitat.

Optica2000El curs està dirigit a professionals d’Òptica 2000 que lideren equips de treball en relació directa amb el client. Els objectius bàsics del curs són reflexionar sobre els estils de lideratge dins el context de la pròpia organització; identificar el propi estil de lideratge i la seva influència en el desenvolupament dels equips de treball; desenvolupar habilitats para planificar, organitzar i coordinar les tasques d’un equip i orientar-les cap a un objectiu comú i incorporar tècniques comunicatives com a eina bàsica en la gestió d’equips i la atenció dels pacients.

El curs està basat en una metodologia participativa en la que l’alumne té un paper actiu. Està especialment orientat a l’aplicabilitat professional i al dia a dia en l’àmbit laboral a Òptica 2000.

L’equip docent està format per professorat de la Facultat d’Òptica i Optometria de Terrassa (FOOT) de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC)  i la consultora IB-Tècnica, una de les referents en el sector òptic.

La UPC School, a través de la unitat de Formació per a Empreses, desenvolupa formació a mida per les organitzacions. Aquesta unitat dissenya i implementa solucions formatives a mida per afrontar els nous reptes tecnològics, de gestió i direcció empresarial.