Oberta una nova edició del concurs Three Headed Monkey Awards. Social Point

Torna una nova edició del concurs de videojocs i animació Three Headed Monkey Awards. Social Point, un certamen que arriba a la seva quarta edició consecutiva per premiar els millors projectes d’estudiants, joves desenvolupadors i petits estudis indie de recent creació. A les categories Premi al Millor Videojoc, Menció del Públic, Premi UPC i Premi Millor Videojoc Mobile, enguany s’incorporen com a  novetat dues noves categories: Millor Animació i Jove Talent (menors de 18 anys). Hi ha 9.000 € en premis.

La UPC School, amb el patrocini de Social Point, fan possible una nova edició d’aquest concurs pensat per impulsar el jove talent en videojocs i animació. És per això que, a més de créixer en categories de participació i nous premis, aquest any ampliarem l’acte de celebració dels 3HMA a una jornada que inclourà conferències, zona de jocs amb els projectes dels concursants i una gala de lliurament de premis amb moltes sorpreses. Tot això, serà el proper 20 de maig.

Capcalera3HMA_cat

Els premis Three Headed Monkey Awards. Social Point

La quarta edició del concurs Three Headed Monkey Awards. Social Point es divideix en 6 premis independents, agrupats en 3 categories:

• VIDEOJOCS

El Premi al Millor Videojoc, elegit per un jurat, obert a tot tipus de públic i premiat amb 3.000 euros; el Premi al Millor Videojoc Mobile, dotat amb 1.500 €; la Menció del Públic, que premia el videojoc més votat pel públic, amb una dotació de 1.500 €; el Premi UPC, que es dirigeix a tots aquells grups dels quals, com a mínim, la meitat siguin o hagin estat alumnes de la UPC, la Fundació UPC o la UPC School. En el cas del Premi UPC la quantia és de 1.500 €.

Les propostes en la categoria videojocs podran presentar-se fins al dia 29 de febrer de 2016. Després de la fase de participacions, s’obrirà la fase de votació del públic i, finalment, un jurat professional triarà qui obté el Premi al Millor Videojoc, el Premi al Millor Videojoc Mobile i el Premi UPC. La Menció del Públic serà directament per a aquell projecte que obtingui més vots per part del públic. Podreu participar a través del formulari de participació en la categoria videojocs del web http://upcvideogames.com.

• ANIMACIÓ

Aquest any incorporem el premi a la Millor Animació, que premiarà el millor curt d’animació 2D o 3D. Aquest premi està dotat amb 1.500€.

• DISSENY DE JOC (JOVE TALENT)

El premi Jove Talent està adreçat a joves menors de 18 anys o bé que els facin al llarg de 2016, que presenten el millor disseny de joc (guió, història, context, referents, mecàniques de joc i escenaris). Aquest premi és de participació individual i està dotat amb una tablet o dispositiu mòbil d’última generació.

Per rebre les propostes de Millor Animació i Jove Talent hi ha temps fins el 29 d’abril de 2015.

Participa i envia el teu projecte! http://upcvideogames.com

Foto final