Nou seminari de la Universitat Federico Santa María de Xile

Del 18 al 23 de gener es realitza a Barcelona una nova edició del seminari MBA Internacional on participaran 13 alumnes de la Universitat Tècnica Federico Santa María de Xile. En aquesta ocasió, els participants visitaran el Port de Barcelona, Transports Metropolitans de Barcelona (TMB), Vileda Ibèrica i l’empresa d’enginyeria Buldair. Els alumnes podran conèixer en detall les seves experiències en gestió, de la mà dels seus equips directius.

Stage XilensA més d’aquestes visites presencials, els 13 alumnes xilens assistiran a sessions teòriques i tallers sobre diferents aspectes relacionats amb el management.

A la inauguració del seminari hi van assistir Josep Coll, director del stage formatiu, i Benjamín Suárez, director de la Fundació Politècnica de Catalunya (FPC).

La UPC School reforça, amb iniciatives com aquesta, els seus vincles amb altres institucions de referència a escala internacional en l’àmbit de formació permanent, i en concret, amb la Universitat Tècnica Federico Santa María de Xile, amb qui manté una consolidada relació.