La Fundació Politècnica de Catalunya i altres 23 centres formatius d’art i disseny signen un conveni amb el Museu del Disseny

El Museu del Disseny de Barcelona ha signat un conveni de col·laboració amb 24 centres que imparteixen formació en art i disseny, entre les quals es troba la Fundació Politècnica de Catalunya a través del Centre de la Imatge i la Tecnologia Multimèdia. El conveni té com a objectiu promoure activitats i projectes educatius i de recerca en l’àmbit del disseny. Els alumnes de la UPC School podran beneficiar-se de les condicions especials que es recullen en aquest conveni de col·laboració presentant el seu carnet UPC.

Acord Museu del DissenyEl conveni reforça el compromís del Museu del Disseny com a servei públic i de referència en l’àmbit del disseny i ho farà posant a l’abast de tota la comunitat educativa l’accés a les col·leccions, exposicions i programa d’activitats. El Museu oferirà descomptes i visites gratuïtes a exposicions permanents i temporals, tant per alumnes com docents de les entitats signants. Un altre dels punts inclou un 50% de descompte en la quota anual d’accés als serveis del Centre de Documentació del Museu, l’espai de consulta i recerca especialitzat en arts decoratives i disseny gràfic, industrial, tèxtil, d’espais, de moda i serveis. També es posarà en marxa un servei de préstec interbibliotecari, l’intercanvi de publicacions i la cessió de continguts elaborats pel museu amb finalitats educatives.

A l’acte de signatura del conveni hi va assistir la directora del museu, Pilar Vélez, i representants de tots aquestes entitats formatives, entre els quals hi ha centres públics, privats i concertats.