10% de descompte en una selecció de programes si et matricules abans del 30 de juny

La UPC School presenta la nova oferta de programes de formació permanent (màsters, postgraus i cursos de formació contínua) per al proper any acadèmic 2016-2017. Si et matricules entre el 15 d’abril de 2016 i el 30 de juny de 2016, podràs aconseguir un 10% de descompte en la matrícula dels següents programes formatius d’arquitectura, enginyeria, management i TIC.

Pagament Anticipat 2016Podran acollir-se a aquest descompte en la matrícula aquelles persones que sol·licitin l’admissió i formalitzin el primer pagament de la matrícula entre les dates d’inici i fi de la promoció. El descompte no serà acumulable, aplicant-se només a aquells alumnes que no gaudeixin de cap altre descompte.

Consulta els programes de formació que s’acullen a aquesta convocatòria.

ARQUITECTURA, EDIFICACIÓ I URBANISME

Cursos de formació contínua

ENGINYERIA INDUSTRIAL

Cursos de formació contínua

ENGINYERIA CIVIL

GESTIÓ I ORGANITZACIÓ D’EMPRESES

TECNOLOGIES DE LA INFORMACIÓ I LA COMUNICACIÓ

Postgraus

Cursos de formació contínua:

La UPC School ofereix una àmplia selecció de programes formatius anuals per a tots aquells professionals que vulguin tant especialitzar-se i complementar els seus coneixements i les seves habilitats de caràcter tècnic, com per a totes aquelles persones que vulguin orientar la seva carrera professional cap a la gestió, la direcció i el lideratge d’equips i projectes empresarials.