Ajuts per cursar el màster en Mobile Business & Apps Design

La UPC School ofereix un programa d’ajuts específic per matricular-se al màster en Mobile Business & Apps Design de la UPC School. L’objectiu és donar suport en la matrícula a aquells professionals que estiguin interessats en desenvolupar la seva carrera en l’àmbit de les aplicacions mòbils i les oportunitats de negoci del sector mobile. L’ajut pot cobrir fins a un 40% de l’import total de matrícula.

Per sol·licitar aquesta beca, caldrà lliurar la següent documentació per valorar el perfil del candidat:

• Currículum vitae
  • Carta de motivació
  • Expedient acadèmic

Mobile_AppsPer a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, cal contactar amb el tècnic del programa a través del formulari de sol·licitud d’informació del web del màster en Mobile Business & Apps Design.

Si estàs a l’atur, consulta també la possibilitat d’acollir-te al programa d’ajuts Talent Help.