La UPC School participa al Barcelona Games World

Entre el 6 i el 9 d’octubre, es realitzarà al Recinte Montjuïc 1 de Fira de Barcelona el Barcelona Games World, l’esdeveniment estatal més important en l’àmbit dels videojocs. La Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) estarà present amb un estand on es presentarà l’oferta d’estudis de grau i màster relacionats amb els videojocs i l’animació. També es realitzarà una taula rodona sobre desenvolupament indie de videojocs, amb la participació de dos casos d’èxit d’alumnes de la UPC School i del CITM.

Els visitants que s’apropin al estand de la UPC al Barcelona Games World podran jugar a dos jocs creats per alumnes del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM i del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School. En concret, seran NEC i Betty the Bee.

Dos jocs creats per alumnes de la UPC, presents a l’estand

NEC4NEC és un joc del gènere puzle per dispositius mòbils desenvolupat pels estudiants del Grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs del CITM Guillem Muñoz, Ausiàs Dalmau, Sergi Pérez, Alexis Cosano i Martí Pinós. NEC va ser el guanyador de la passada edició del Independev Game Festival, dotat amb 10.000€ i la possibilitat de que Kuik Games i Kerad Games, les empreses que impulsen aquesta convocatòria, desenvolupin i comercialitzin el videojoc.

BettyBetty the Bee és l’altre videojoc que podrà provar-se a l’estand. El joc va ser creat pels exestudiants del màster en Disseny i Creació de Videojocs de la UPC School Roger Pararols, Fernando Serra, Aitor Mauleon, Eduard Martínez i Fernando Herrero. Betty the Bee es va endur el premi UPC en la primera edició del concurs de videojocs Three Headed Monkey Awards, dotat amb 1.500€.

Taula rodona: “Projectes d’alumnes UPC: emprendre amb èxit al sector dels videojocs”

ppt-mesa-redonda

EtherbornAquest dissabte 8 d’octubre al matí, entre les 11h i les 12h, es realitzarà la taula rodona: “Projectes d’alumnes UPC: emprendre amb èxit al sector dels videojocs” amb la participació de dos casos d’èxit sorgit de la Universitat: el videojoc NEC i el videojoc Etherborn. Etherborn, joc creat per alumnes del màster en Videojocs, va ser considerat el millor joc durant l’Indie Hub del Congrés Internacional del Videojoc i l’Oci Interactiu Gamelab BCN del passat juliol. La sessió estarà moderada per Oriol Boira, professor del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs de la UPC.