Èxit de la participació de la UPC a la Barcelona Games World

La Universitat Politècnica de Catalunya va participar a la fira Barcelona Games World, celebrada entre el 6 i el 9 d’octubre al Recinte Montjuïc de Fira de Barcelona. La fira més important de sector dels videojocs a tot l’Estat espanyol va comptar amb 155 expositors, gairebé 122.000 visitants, més de 1.000 terminals de joc i més de 70 títols exposats. La UPC hi va ser present amb un estand en què van informar dels seus estudis de grau universitari i màster sobre videojocs i animació. L’estand comptava també amb un espai de joc amb dos videojocs creats per alumnes UPC: NEC (alumnes grau) i Betty the Bee (alumnes màster).

TaulaRodonaA més a més de l’estand informatiu, el dissabte al matí es va realitzar la taula rodona: “Projectes d’alumnes UPC: emprendre amb èxit al sector dels videojocs” amb la participació de dos casos d’èxit sorgits de la Universitat: el videojoc NEC i el videojoc Etherborn. Etherborn, joc creat per alumnes del màster en Videojocs, va ser considerat el millor joc durant l’Indie Hub del Congrés Internacional del Videojoc i l’Oci Interactiu Gamelab BCN del passat juliol. NEC, per la seva banda, va resultar guanyador de la darrera edició de l’Independev Games Festival 2016. La taula rodona va estar moderada per Oriol Boira, professor del grau en Disseny i Desenvolupament de Videojocs de la UPC.

Pots recuperar l’experiència de participació de la UPC a la fira Barcelona Games World en el següent vídeo.

CapturaVideoBGW