Nou seminari internacional en Direcció i Gestió d’Organitzacions de Salut

La UPC School acull durant aquesta setmana una nova edició del seminari en Direcció i Gestió d’Organitzacions de Salut, un stage especialitzat en l’àmbit de la gestió sanitària en què participaran 7 alumnes de la universitat del Valle de Toluca de Mèxic.

Seminari SalutEls alumnes d’aquest seminari rebran sessions teòriques i tallers pràctics relacionats amb la gestió d’organitzacions en l’àmbit de la salut i realitzaran visites a diferents centres, com la Laboratoris Labco, la Fundació Puigvert, la Clínica Sant Antoni, la Clínica Diagonal o l’Hospital Vall d’Hebron, entre altres, des d’on coneixeran al detall diferents aspectes de gestió.

L’e-health, les assegurances privades, els processos de millora de la qualitat, la gestió integral hospitalària o el tractament del pacient són algunes de les qüestions que es tractaran en aquest seminari especialitzat en gestió sanitària.