Anticipa la teva matrícula i aconsegueix un 10% de descompte en la formació de la UPC School

La UPC School ha obert el període de matrícula per als programes de formació que s’inicien en els primers mesos de 2017. Ara, si et matricules de forma anticipada obtindràs un 10% de descompte en una selecció de programes formatius d’arquitectura, enginyeria, management i TIC.

Pagament_AnticipatPodran aconseguir aquest descompte les persones que sol·licitin l’admissió i formalitzin el primer pagament de la matrícula entre les dates d’inici i fi de la promoció. El descompte no serà acumulable, aplicant-se només a aquells alumnes que no gaudeixin de cap altre descompte o promoció. Per cursos que comencin al gener, la promoció estarà oberta fins al 15 de desembre, en canvi per a aquells cursos del segon quadrimestre que comencin a partir de febrer, la promoció per matrícula anticipada s’ampliarà al dia 13 de gener de 2017.

Consulta la selecció de màsters, postgraus i cursos que s’acullen a un 10% de descompte en la matrícula.