Judith Matz, convidada especial en la presentació de projectes dels màsters en Videojocs i Animació

Judith Matz, amb una llarga trajectòria al món dels videojocs des d’àmbits molt diferents, va ser l’encarregada de fer la conferència de l’acte de presentació anual dels projectes finals de l’oferta formativa en Videojocs, Animació i Art Digital de la UPC School. En aquesta xerrada va donar alguns consells pràctics als futurs professionals de la indústria sobre quines habilitats i eines són necessàries per desenvolupar-se i créixer professionalment en un ambient tan accelerat i canviant com els videojocs.

JudithMatzJudith Matz va iniciar-se al sector dels videojocs com a tester l’any 2006 per després treballar com a traductora per Nintendo al departament de localització, a les oficines europees de l’empresa. També fou productora del videojoc Crysis 2 de Crytek, on va estar treballant des de 2009 fins 2012. Durant quatre anys, des de 2012 fins 2016, va estar involucrada en la creació i gestió de la seva pròpia empresa de desenvolupament mòbil a Estocolm: Scattered Entertainment (posteriorment gumi Sweden).

Si no vas poder assistir a la conferència o vols veure-la de nou, aquí tens el vídeo complet de l’Open Talent: “Press start to play”.

PressStartPlay

Presentació dels Projectes Finals

FotoGrup

En aquest acte es van presentar els projectes finals que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School han realitzat en l’última edició del programa.

Els projectes presentats van ser:

DropEl públic assistent també va poder participar de forma activa pel seu projecte favorit amb un sistema de votacions en directe. Finalment, el grup de Drop es va endur el reconeixement i tots els membres del grup van rebre un detall.

Podeu visualitzar el vídeo complet de la presentació de projectes a través del següent enllaç:

ProyectosVideojuegos