Acte de clausura de la 2a edició del Postgrau L’Arquitectura de l’Hospital del s.XXI, acreditat per la UPC

El passat dijous 1 de desembre es va realitzar l’acte de clausura i el lliurament de diplomes als 14 estudiants internacionals participants en la segona edició del Postgrau L’Arquitectura de l’Hospital del s.XXI. LA(H)B Laboratori d’Arquitectura Hospitalària. Aquest programa, dirigit pel prestigiós arquitecte Mario Corea, està impulsat per l’Escola Sert del COAC (Col·legi d’Arquitectes de Catalunya) i està acreditat per la UPC a través de la Fundació Politècnica de Catalunya (FPC).

CloendaArquitecturaL’acte de cloenda es va realizar al Pavelló Mies van der Rohe i va estar presidit per Lluís Comerón, degà del COAC, i per Josep Parcerisa, Vicerector de l’Àrea d’Arquitectura de la UPC. L’acte va finalitzar amb una conferencia de l’arquitecta Carme Pinós.

CloendaArquitecturaHospitalariaAquest postgrau intensiu va dirigit als professionals que intervenen en el procés de disseny i construcció d’edificis per a la salut: arquitectes i arquitectes tècnics. Sota la supervisió d’un important nombre de professionals especialitzats en l’arquitectura hospitalària, cada alumne realitzarà el disseny d’un hospital de mitjana complexitat, des de la seva ubicació en un entorn urbà fins al disseny dels sistemes funcionals. És un curs principalment projectual recolzat per un ampli contingut de classes teòriques i que funciona, en definitiva, com un laboratori de recerca de les idees actuals en aquesta disciplina.

Més informació: Postgrau en L’arquitectura de l’Hospital del s.XXI. LA(H)B Laboratori d’Arquitectura Hospitalària