5a edició del concurs de videojocs i animació Three Headed Monkey Awards

Torna una nova edició del concurs de videojocs i animació Three Headed Monkey Awards, un certamen que arriba a la cinquena edició consecutiva per premiar els millors projectes d’estudiants, joves desenvolupadors i petits estudis indie de recent creació. Per a les categories de Premi al Millor Videojoc, Menció del Públic, Premi UPC, Premi Millor Videojoc Mobile, Premi a la Millor Animació i Premi Jove Talent es repartiran 9.000€ en premis i una tablet.

Monkey

Premis Three Headed Monkey Awards

La cinquena edició del concurs Three Headed Monkey Awards es divideix en 6 premis independents, agrupats en 3 categories:

• VIDEOJOCS

El Premi al Millor Videojoc – Social Point, elegit per un jurat, obert a tot tipus de públic i premiat amb 3.000 €; el Premi al Millor Videojoc Mobile, dotat amb 1.500 €; la Menció del Públic, que premia el videojoc més votat pel públic, amb una dotació de 1.500 € i el Premi UPC, que s’adreça a tots aquells grups dels quals, com a mínim, la meitat siguin o hagin estat alumnes de la UPC , la Fundació UPC o la UPC School. En el cas del Premi UPC la quantia és de 1.500 €.

Les propostes en la categoria videojocs podran presentar fins al dia 23 de febrer de 2017. Després de la fase de participacions, s’obrirà la fase de votació del públic i, finalment, un jurat professional triarà qui obté el Premi al Millor Videojoc, el Premi al Millor Videojoc Mobile i el Premi UPC. La Menció del Públic serà directament per a aquell projecte que obtingui més vots per part del públic. Ja es pot participar a través del formulari de participació en la categoria videojocs del web http://upcvideogames.com.

• ANIMACIÓ

Aquest any es dóna continuïtat al premi de la Millor Animació, que premiarà el millor curt d’animació 2D o 3D. Aquest premi està dotat amb 1.500 €. Un jurat professional i el vot del públic donarà com a resultat l’animació guanyadora. També teniu temps de participar fins el 23 de febrer de 2017 mitjançant el formulari de participació en la categoria animació.

• DISSENY DE JOC (JOVE TALENT)

El premi Jove Talent està dirigit a joves menors de 18 anys o bé que els compleixin al llarg de 2017, que presentin el millor disseny de joc (guió, història, context, referents, mecàniques de joc i escenaris). Aquest premi és de participació individual i està dotat amb una tablet o dispositiu mòbil d’última generació.

Per rebre propostes en la categoria de Jove Talent teniu temps per participar fins el 6 d’abril de 2017, mitjançant el formulari de participació en la categoria Jove Talent.

El dia 9 de juny es realitzarà a gran acte de lliurament de premis 3HMA. Més detalls, en breu!

Participa i envia el teu projecte! http://upcvideogames.com/

1 thought on “5a edició del concurs de videojocs i animació Three Headed Monkey Awards”