Acte de graduació del màster en Cybersecurity Management

El passat mes de desembre es va realitzar l’acte de graduació dels 39 alumnes formats al màster en Cybersecurity Management de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), un dels programes pioners a Catalunya en l’àmbit de la ciberseguretat.

Graduacio_UPC_CyberSecurity_02L’acte es va iniciar amb una benvinguda institucional de Benjamín Suárez, director de la Fundació Politècnica de Catalunya, i de Núria Castell, degana de la Facultat d’Informàtica de la UPC (FIB).

A continuació, va ser el torn per al director acadèmic del màster en Cybersecurity Management, Manel Medina, que va parlar sobre la formació, els reptes professionals als quals dona resposta i el context actual.

Graduacio_UPC_CyberSecurity_11Lluís Vera, CEO de l’empresa Ackcent Cybersecurity i coordinador acadèmic del màster, també va participar en l’acte de graduació per parlar de les oportunitats professionals al sector de la ciberseguretat.

El pes central de l’acte va ser la conferència: “Present i futur de la ciberseguretat. Reptes a assolir”, a càrrec de Xavier Gatius, director general de CESICAT, l’agència governamental de la ciberseguretat a Catalunya.

Graduacio_UPC_CyberSecurity_28L’acte va finalitzar amb el lliurament de títols i diplomes als alumnes que han finalitzat la seva formació en ciberseguretat a la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). Després hi va haver un pica-pica per tots els assistents a l’acte.

La creació i consolidació del màster en Cybersecurity Management dóna resposta a la exponencial demanda d’experts en el disseny i gestió de seguretat. Tant és així que el sector de la ciberseguretat creix a Espanya a un ritme del 12% anual i dóna feina a 42.500 professionals. Avui dia és un dels àmbits tecnològics de major projecció nacional i internacional per a la indústria digital.

Graduacio_UPC_CyberSecurity_05

Pots veure la resta de fotografies de l’acte de graduació en aquesta galeria de fotos de Flickr.

A continuació, vídeo de l’acte de graduació i lliurament de diplomes als alumnes del màster en Cybersecurity Managament

ActeCyber_Video