Alumnes de la UPC School participen al Festival Llum Bcn 2016

Alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais i del màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica de la UPC School han estat alguns dels protagonistes de les intervencions lumíniques que han donat vida a la cinquena edició del Festival Llum Bcn. Aquest festival es realitza amb motiu de les festes de Santa Eulàlia i cada any sorprèn amb les creacions lumíniques d’artistes prestigiosos i també de nous i joves talents que transformen la fisonomia del centre de Barcelona amb el llenguatge de la llum.

LlumBCNOrganitzat per l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB), una de les característiques distintives de LLUM BCN és la implicació d’alumnes i professors de les escoles d’arquitectura, art i disseny de la ciutat, que són els responsables de les instal·lacions en els patis emblemàtics. La UPC School ha consolidat un any més la seva col·laboració amb el festival amb la participació d’alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais i del màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica.

Els alumnes del màster en Disseny i Producció d’Espais van presentar la proposta Bany de Roig, ubicada l’ Arxiu de la Corona d ‘Aragó – Palau del Lloctinent (c / dels Comtes, 5).

***Autors de Bany de Roig: Natalia Albert, Olatz Ayo, Diana Botero, Nicolle Bravo, Ana Esther Cardoze, Natalia Castro, Leila Conde, Amalia Díaz, Frammy Espinal, Edna Figueroa, Argyro Fragkouli, Susana Fuentes, Ana Madrid, Amancaya Mendoza, Mireia Quintanilla, Alejandra Roa, Juan Francisco Ruiz, Milluc Rollan, Jose Sosa, Arheli Subiaurerika Vega, Claudia Vergara, Àngela Vilaplana i Patrizia Zeballos, alumnes del Taller de Percepció

Tutors: Coque Claret i Josep Ricart

Patrocinador: Germans Giró

VÍDEO AMB LA INTERVENCIÓ BANY DE ROIG – FESTIVAL LLUM BCN 2016

BanyRoig

Per la seva banda, els alumnes del màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica van presentar la intervenció lumínica Trashcendint, ubicada a la Baixada de Viladecols, 5.

***Autors de Trashcendint: María Sol Agüero, Georgina Bergnes de las Casas, María Bernús, María Blanco, Alfonso Ivan Bravo, Andreu Comellas, Anabelle Frias, Idmar María Hernández, Hugo Enrique Lamas, Eugene Andre León, Blanca Paramés, Fernando Pérez, Nathalie Rinaldo, Julia Rovigo, Liliana Beatriz Sanchez, Andrea Soler i Juan Miguel Zeas, alumnes del Màster Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica

Tutors: CUBE.BZ, amb la col·laboració de Lola Solanilla

Patrocinadors: Artemide, Erco, Iguzzini, Lutron i Flos

VÍDEO AMB LA INTERVENCIÓ TRASHCENDINT – FESTIVAL LLUM BCN 2016

Trashcendint

El Festival és una oportunitat d’experimentació i capacitat d’innovació en la qual els alumnes poden realitzar un projecte real i experimentar la forma d’interacció del públic amb la seva proposta.