El professor del màster en Estructures a l’Arquitectura Enric Vázquez, premi Medi Ambient de la Generalitat

11 de juny de 2010

El Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya ha reconegut la trajectòria del doctor Enric Vázquez Ramonich i li ha concedit la menció honorífica del Premi Medi Ambient 2010 en l’àmbit de la prevenció i el reciclatge de residus.

El guardó reconeix “la seva rellevant trajectòria al capdavant de la Secció de Materials del Departament d’Enginyeria de la Construcció de la Universitat Politècnica de Catalunya” i els “seus treballs en el camp de la reutilització dels residus com a materials de construcció”.

Enric Vázquez compagina les tasques docents i d’investigació al Departament d’Enginyeria de la Construcció de la UPC, amb la tasca de professor de l’assignatura Formigó Estructural del màster en Estructures a l’Arquitectura, impartit per la UPC School of Professional & Executive Development.

El premis Medi Ambient de la Generalitat de Catalunya es van atorgar per 5è any consecutiu el dia 3 de juny de 2010. Signifiquen un reconeixement especial a aquelles persones i entitats que han contribuït a conèixer, difondre, protegir o millorar el medi ambient a Catalunya amb les seves accions concretes o amb la seva trajectòria.■