Els alumnes del màster en Mobile Business presenten les seves aplicacions mòbils

Els alumnes del màster en Mobile Business & Apps Design de la UPC School presenten anualment un projecte final en grup que consisteix en la realització d’una app real i un business plan, amb tota l’acció de marca, comunicació i visibilitat a través de les xarxes socials. El resultat d’aquest treball durant l’última edició del programa han estat els projectes: Caricor, Musicland, Pillscontrol i Vrus.

ByHours

En el marc de l’acte de presentació dels projectes finals de l’última edició del màster en Mobile Business & Apps Design de la UPC School, Christian Rodríguez, CEO i fundador de ByHours.com, va presentar amb l’Open Talent: “ByHours: la revolució en un mercat madur” els reptes i oportunitats d’haver desenvolupat ByHours, la primera plataforma online de venda d’estades d’hotel per hores.

Després de la conferència, es va realitzar la presentació de projectes. Les apps que es van presentar aquest any van ser:

CaricorCARICOR – www.caricorgame.com

Caricor és una aplicació de joc solidària. Comença a entrenar la teva ment amb aquest joc addictiu amb el qual hauràs de connectar els diferents parells de colors sense que les línies es creuïn. Mentrestant ajudaràs a una bona causa, de forma totalment gratuïta. Amb la col·laboració de Càritas Terrassa.

• Dueynn Ogaz Siller – Programador i Artista Digital
  • Sergi Sevil Montoro – Enginyer de Software

MusiclandMUSICLAND – www.musiclandapp.com

Musicland és una xarxa social per al món de la música. Serà la plataforma en què conflueixen solistes, bandes, bars i fans on donar-se a conèixer, créixer conjuntament, generar més ingressos i conèixer nous talents. Musicland busca ser una finestra per a músics en formació i un referent per a aquest sector.

Autors del projecte:

• Luis Navarro – Enginyer Informàtic.
  • Lluís Santamaria – Enginyer de Telecomunicacions.
  • Mauro Vime – Enginyer Informàtic.

PillsControlPILLSCONTROL – www.pillscontrol.com

Pillscontrol és una aplicació per recordar la presa de medicaments: et permet definir les pautes en què el teu familiar s’ha de prendre cada medicament. Aquest rebrà un avís cada vegada que ha de prendre la medicació i podrà verificar que l’ha pres.

• Xavier Ribera Sabaté – J2EE & Mobile Tech Leader a MANGO
  • Pedro Javier Franco – Sènior iOS Developer a IKOMOBI

VrsusVRSUS – www.vrsusgamers.com

Vrsus és una plataforma de eSports. En aquesta app trobaràs jugadors amb la teva mateixa passió i nivell per reptar-los i augmentar les teves habilitats. És molt fàcil crear reptes, acceptar-los i introduir el resultat del mateix un cop finalitzat. Consulta els teus estadístiques i arriba al més alt!

• Josefina Llaberia Albarrán – Programari Arquitech
  • Carlos Cáceres González – Software Engineer
  • Raúl Pascual – Enginyer telemàtic

En aquest vídeo podràs recuperar el contingut íntegre de la sessió. Amb la conferència “ByHours: la revolució en un mercat mobile” i la presentació de projectes del màster en Mobile Business & Apps Design (curs 2015-2016).

Vimeo_ProyectosMobile

A la galeria de projectes trobareu els treballs realitzats per alumnes en les edicions anteriors.