INCIBE ofereix un programa de beques per cursar el màster i els postgraus sobre ciberseguretat de la UPC School

L’Institut Nacional de Ciberseguretat d’Espanya INCIBE, en el marc del Programa de Suport a estudis d’especialització en Ciberseguretat 2015, presenta una programa de beques per cursar el màster en Cybersecurity Management de la UPC School i la seva oferta modular de postgrau. S’atorgaran un màxim de 6 ajuts per a màster, amb una dotació màxima de 3.526,40€. El postgrau en Gestió i Planificació de la Ciberseguretat i el postgrau en Detecció i Resposta de Ciberatacs tindran un màxim de 3 beques per curs, amb un import màxim de 2.000 € per beca. El postgrau en Govern, Risc i Compliment (GRC) de Ciberseguretat també oferirà un màxim de 2 places becades amb 1.750 €, com a import màxim.

header_excelenciaLes beques pretenen contribuir a la generació de talent a ciberseguretat a Espanya, amb l’objectiu final de donar resposta a les necessitats de les empreses, que demanden perfils experts.

Els requisits per optar a aquesta beca d’INCIBE són: ser resident a Espanya; haver estat aprovat el seu accés al programa formatiu i completar el programa formatiu satisfactòriament segons els paràmetres definits per la UPC School i no ser perceptor de cap altre ajut públic o privat tant nacional, autonòmic o local, per a la realització del programa formatiu.

CybersecurityLes persones que estiguin interessades en sol·licitar una beca INCIBE hauran d’estar admesos al programa acadèmic i enviar a la Tècnica del Programa els següents documents: una carta de motivació sol·licitant la beca i que inclogui, si s’escau, informació al voltant de les condicions socioeconòmiques del sol·licitant, el currículum vitae i l’expedient acadèmic del sol·licitant. La concessió de les beques s’ha de fer tenint en consideració el rendiment acadèmic excel·lent dels alumnes i les seves condicions socioeconòmiques.

Per a més informació sobre els tràmits de sol·licitud, pots contactar amb la tècnica del programa a través del telèfon 93 112 08 67. El proper dijous 17 de setembre, a les 19h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c / Badajoz 73), una sessió informativa sobre el màster en Cybersecurity Management en la qual podràs consultar tots els detalls del programa, entrevistar-te amb la direcció acadèmica i resoldre tots els teus dubtes sobre la formació i el programa de beques que ofereix INCIBE.

El nombre d’alumnes als quals se’ls han concedit les beques INCIBE és el següent:

• Màster en Cybersecurity Management: 6
  • Postgrau en Planificació i Gestió de la Ciberseguretat: 0