La Fundació Politècnica de Catalunya i itSMF España signen un acord de col·laboració per al curs 2015-2016

La Fundació Politècnica de Catalunya i l’Information Technology Service Management Forum (itSMF) España ha signat un acord de col·laboració mitjançant el qual itSMF oferirà als seus socis condicions avantatjoses en la matrícula dels següents programes de formació de la UPC School: el màster en IT Project Management, el postgrau en Direcció i Consultoria en Noves Tecnologies i Sistemes i el curs en Agile IT Management. Scrum, DevOps i Lean IT. Els estudiants que es matriculin en aquests programes durant al curs acadèmic actual també tindran condicions d’accés especials per a ser socis d’itSMF España.

Vision15La signatura de l’acord va tenir lloc en el transcurs del Congrés VISION15 d’itSMF i hi van assistir Pere Botella, per part de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC) i Luis Morán i Antonio Valle, per part d’itSMF España.

Information Technology Service Management Forum (itSMF) és una entitat sense ànim de lucre amb 10.000 professionals en l’àmbit de governança i gestió de les TIC que té com a objectiu promoure una comunitat de coneixement que permeti millorar i generar millors pràctiques en els serveis TIC.

Aquesta aposta per la millora continuada dels professionals TIC es referma amb l’acord signat amb l’FPC, que inclou la realització d’accions de promoció dels programes de formació de la UPC School en aquesta àrea, a més d’oferir un 20% de descompte als seus socis per a la matrícula dels següents cursos, que aborden de forma directa la governança i la gestió IT:

1. Postgrau en Gestió i Qualitat de Projectes TI
  2. Postgrau en Service Management & Engineering
  3. Postgrau en IT Governance

L’FPC farà constar a itSMF España com a soci estratègic d’aquests programes en tots els seus materials de promoció.

El catedràtic del Departament de Enginyeria de Serveis i Sistemes de Informació de la UPC Barcelona Tech i director acadèmic del màster en IT Project Management de la UPC School, Pere Botella, valora l’acord de “molt positiu”, doncs itSMF és una de les entitats més reconegudes en el sector i posa de manifest el seu compromís per la millora contínua de les competències dels professionals en l’àmbit TIC.