La lighting designer Anne Bureau explica en el darrer Open Talent la seva experiència en il·luminació arquitectònica

Anne Bureau, cofundadora i directora de l’estudi d’il·luminació Wonderfulight, situat a Burdeus (França), va protagonitzar el passat 27 de març l’Open Talent: “Podem dir que menys és més també en il·luminació?”, que dóna continuïtat al cicle de conferències del màster en Lighting Design de la UPC School per a aquest 2014, patrocinat per les empreses d’il·luminació residencial Artemide, Flos i Lutron.

Més de un centenar de persones van donar-se cita a l’espai del Roca Barcelona Gallery  per assistir a aquest Open Talent, en el qual la lighting designer francesa va fer un repàs als seus principals projectes de disseny d’il·luminació arquitectònica. A la conferència va explicar tant el minimalisme que impregna cadascun dels seus projectes, com l’essència que fa que cada encàrrec en lighting design respongui a la persoanlitat pròpia i les característiques funcionals i històriques de l’espai.

Open Talent Anne BureauLa lighting designer francesa Anne Bureau es va iniciar en l’àmbit de la il·luminació d’espais a principis dels 90 col·laborant amb el prestigiós lighting designer Yann Kersalé, mentre cursava els seus estudis en disseny industrial a París. Posteriorment, va treballar amb Roger Narboini i Georges Berne, professional reconegut per la il·luminació de museus tan famosos amb el centre Pompidou, el Louvre o el Museu Picasso de París.

L’any 2011, es va associar amb Nicolas Marquette per crear l’estudi Wonderfulight, que aborda tot tipus d’àrees en el disseny d’il·luminació. Anne Bureau és membre de les associacions professionals de PLDA, ACE i ILA i membre del comitè director de la Trobada Iberoamericana de Lighting Design.

En aquesta sessió, i prèviament a la conferència, Anne Bureau va realitzar una correcció personalitzada dels projectes dels alumnes del màster en Lighting Design. Disseny d’Il·luminació Arquitectònica.

No et perdis al nostre perfil de Flickr totes les fotos d’aquest Open Talent i la correcció de treballs d’Anne Bureau amb els alumnes del màster en Lighting Design.

Si us vau perdre l’Open Talent: “Podem dir que menys és més en il·luminació?” o voleu veure la conferència de nou, podeu visualitzar-la en el següent enllaç.

Open Talent Anne Bureau