La UPC School acull una estada d’alumnes del programa MBA Internacional de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas

Durant una setmana, els alumnes d’aquest programa MBA internacional combinaran sessions teòriques, en les quals professionals i docents reconeguts en el sector desgranaran experiències de gestió, internacionalització i innovació en l’àmbit de direcció i el lideratge de les organitzacions, amb seminaris pràctics i visites d’interès cultural.

Entre les visites programades a empreses, es troben les que realitzaran a l’empresa SEAT (Sociedad Española de Automóviles de Turismo) o al ZAL (Zona de Actividades Logísticas) del Port de Barcelona. A més a més, els alumnes tindran temps també per conèixer el circuit de Catalunya de Formula 1 i endinsar-se en els racons de la ciutat de Barcelona, amb la programació de visites culturals als principals monuments, curiositats i llocs d’interès de la capital.

Amb aquesta es compleixen 4 edicions d’aquest stage d’alumnes de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas de Lima a Barcelona, una excel·lent oportunitat per reforçar els vincles que la UPC manté amb els seus socis estratègics, establint punts d’unió que tenen en l’intercanvi de coneixements i experiències innovadores el seu denominador comú.