La UPC School forma part del programa Apple on Campus

Entre els serveis dels quals es pot gaudir en l’accés a la botiga Apple Store Online adreçada a estudiants de màsters, postgraus i cursos de formació contínua de la UPC  School, la comunitat de docents del centre i el personal que hi treballa es troben els descomptes, d’un 12% fixe durant tot l’any en la gamma d’ordinadors Mac, i de fins un 18% en tot el software Apple. També destaquen els serveis de lliurament, que es realitzen de forma immediata, al voltant de les 24-48h. En comandes superiors a 120€ es disposarà d’un servei de lliurament totalment gratuït.

A més a més, Apple on Campus també ofereix serveis com la personalització online del teu Mac, amb la possibilitat de customitzar els seus components i el de gravat làser gratuït en tota la gamma d’iPod i iPad.

La comunitat UPC School també podrà gaudir d’assessorament telefònic de la mà d’experts en l’oferta de productes i serveis Apple. Es pot accedir a la botiga online des del Campus Virtual My_Tech_Space.