La UPC School i T-Systems inauguren la segona edició del postgrau corporatiu en T-Systems Technology Profiles

El passat dimecres 18 de maig va tenir lloc al Tech Talent Center la sessió inaugural del postgrau en T-Systems Technology Profiles, el programa corporatiu que desenvolupa la UPC School i l’empresa tecnològica T-Systems i que compta amb 25 alumnes en la seva segona edició.

T-SystemsEn la sessió inaugural va participar Benjamín Suárez, director de la UPC School, per presentar la institució, agrair la col·laboració amb T-Systems i donar la benvinguda als alumnes. Per part de la multinacional tecnològica, José Manuel Desco, managing director de T-Systems Iberia, va ressaltar la importància d’aquesta col·laboració en la qual es posa en valor l’aposta per formar el talent intern de la companyia.

DSC_0009Pere Botella, director del postgrau, va fer una breu presentació dels objectius del postgrau i, Montse Espuñes, HR Development T-Systems Iberia, per la seva banda, va concretar tots els detalls de contingut i estructura del programa.

L’aposta de T-Systems amb el postgrau corporatiu en T-Systems Technology Profiles és la de retenir i desenvolupar el talent intern d’aquests 25 professionals de l’àrea TI de l’organització i ho fa confiant amb la formació tecnològica d’alt nivell que aporta l’expertesa de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC). El postgrau compta amb la direcció acadèmica de Pere Botella, catedràtic del departament d’Enginyeria de Serveis i Sistemes d’Informació de la UPC i director acadèmic del màster en IT Project Management de la UPC School, que forma des de fa més de 6 edicions els millors professionals en la gestió TIC.