La UPC School organitza el III Workshop on R&D Management

El passat dimecres 25 de maig va tenir lloc el III Workshop on R&D Management, organitzat per la UPC School en el marc del seu postgrau en R&D Management. Aquest workshop va presentar un seguit de bones pràctiques internacionals en la gestió professional de la recerca, per aprendre com optimitzar l’activitat d’un centre o grup de recerca.

IMG_4565El III Workshop on R&D Management va debatre al voltant de temes relacionats amb la gestió i la direcció de la recerca com ara la definició i implementació d’una bona estratègia, la transferència de tecnologia,  l’adopció de la metodologia adequada o els aspectes legals, financers, ètics i de comunicació, entre altres.

La ciència i les idees innovadores necessiten d’una gestió excel·lent per obtenir els fons necessaris per dur-la a terme, així com per a gestionar els recursos obtinguts i assolir l’impacte  desitjat. En temps on l’Investigació i Innovació Responsables (RRI) són una premissa de qualsevol activitat de recerca, assolir models de gestió amb alts estàndards internacionals, és un requisit previ a la posada en marxa de qualsevol projecte.  L’excel·lència científica i tècnica ja no són suficients per a garantir l’èxit d’una proposta o d’un projecte, especialment en entorns d’alta complexitat: internacionals, multiinstitucionals i transdisciplinars.

Al taller van participar investigadors i gestors de recerca, tant de l’àmbit acadèmic com del món de l’empresa. La sessió es va convertir en un interessant debat per a la reflexió sobre reptes i necessitats compartides dins de la comunitat científica.

El workshop va tenir com a comitè organitzador a:

Consulta aquí el programa del  III Workshop on R&D Management

1 thought on “La UPC School organitza el III Workshop on R&D Management”

1. Moltes gràcies a tots els que ens hi vàreu acompanyar i felicitats a tots els ponents per les seves magnífiques intervencions. Us hi esperem de nou a l’edició de l’any vinent.