La UPC School participa en el XIX Congrés Universitari d’Innovació Educativa en els Ensenyaments Tècnics

Mariël Koerhuis, responsable d’Estratègia de la UPC School of Professional & Executive Development, ha participat en aquest congrés per explicar el paper de la institució en la formació de postgrau per als professionals de les àrees tècniques, on juga un paper fonamental com a centre de desenvolupament professional per a arquitectes, enginyers i professionals de les tecnologies de la informació i la comunicació, per als quals ofereix formació tècnica (professional programmes) i formació enfocada a desenvolupar habilitats directives i de gestió (executive programmes). Koerhuis ha participat en la sessió juntament amb el degà del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (CETIB), Joan Ribó i Casaus.

En aquesta XIX edició s’ha fet especial èmfasi en el vincle universitat, empresa i societat, així com en els reptes d’innovació, metodologies i nous softwares als quals s’enfronta l’educació en les àrees tècniques.

Aquest congrés està organitzat per la Xarxa X6, xarxa constituïda per sis centres, tant propis com adscrits, de la Universitat Politècnica de Catalunya (UPC), i compta amb el patrocini del Col·legi d’Enginyers Tècnics Industrials de Barcelona (CETIB), Sidilab (Sistemes Didàctics de Laboratori) i Transports Metropolitans de Barcelona (TMB).

Més informació:

XIX Congrés Universitari d’Innovació Educativa en els Ensenyaments Tècnics