Nou seminari MBA Internacional amb la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas

Del 14 al 20 de setembre es realitza una nova edició del seminari MBA Internacional. 16 alumnes de la Universidad Peruana de Ciencias Aplicadas assistiran durant aquesta setmana a un stage formatiu a Barcelona que inclou visites a empreses, sessions sobre management i innovació i visites guiades a la ciutat.

mbainternacionalEn el marc de l’stage formatiu, hi ha programades tres visites a empreses: a la zona d’activitats logístiques (ZAL) del Port de Barcelona, a El Corte Inglés i a l’empresa Continental Automotive Spain. Els alumnes coneixeran de la mà dels seus equips directius tres experiències de gestió en tres àmbits diferents: logística, grans magatzems i automoció.

Aquesta edició del seminari incorpora dues novetats: una sessió sobre màrqueting, comunicació estratègica i xarxes socials i una altra classe sobre design thinking. També hi haurà sessions de treball sobre tendències en gestió comercial, fracàs a les organitzacions i gestió estratègica de la innovació.