Segona edició Concurs de Videojocs Three Headed Monkey Awards. Social Point

Tots aquells aficionats al sector dels videojocs, l’animació o l’art digital tenen l’oportunitat de participar en un nou concurs únic organitzat per la UPC School i Social Point . Es tracta de Three Headed Monkey Awards. Social Point, un certamen per premiar els millors projectes amateurs en l’àmbit dels videojocs. Es podrà participar individualment o en grups d’un màxim de sis persones, per optar a un total de tres categories: Premi al Millor Videojoc, Menció del Públic o Premi UPC. Hi ha 6.000 € en premis i el termini per a la presentació de propostes finalitza el dia 26 de febrer de 2014.

3HM Awards Concurs Videojocs

3HMAward_bordesAl concurs es podran presentar els videojocs finalitzats que continguin una trama o una part d’ella completada , per exemple a partir de dos nivells o un nivell i una trobada amb un boss. Els participants hauran de presentar , a través del web http://upcvideogames.com/ un vídeo que reculli les parts principals del videojoc, a més d’un document explicatiu amb la informació bàsica del videojoc.

El concurs s’inicia el 18 de desembre del 2013 i les propostes es podran presentar fins el dia 26 de febrer de 2014. Després de la fase de participacions, s’obrirà la fase de votació del públic i un jurat professional triarà , entre els projectes més votats , qui obté el premi UPC i el Premi al Millor Videojoc. La menció del Públic serà directament per a aquell projecte que obtingui més vots per part del públic .

Els premis Three Headed Monkey Awards. Social Point:

El concurs Three Headed Monkey Awards. Social Point es divideix en 3 categories independents. El Premi al Millor Videojoc, elegit per un jurat, obert a tot tipus de públic i premiat amb 3.000 euros, la Menció del Públic, que premia el videojoc més votat pel públic, amb una dotació de 1.500 € i , finalment, el Premi UPC, que es dirigeix ​​a tots aquells grups dels quals, com a mínim , la meitat siguin o hagin estat alumnes de la UPC, la Fundació UPC o la UPC School. En el cas del Premi UPC la quantia és de 1.500 €.

Participa i envia el teu projecte!: http://upcvideogames.com/