Participa en el Concurs de Videojocs Three Headed Monkey Awards. Social Point

Tots aquells aficionats al sector dels videojocs, l’animació o l’art digital tenen l’oportunitat de participar en un nou concurs únic organitzat per la UPC School i Social Point. Es tracta de Three Headed Monkey Awards. Social Point, un certamen que arriba a la seva tercera edició per premiar els millors projectes amateurs en l’àmbit dels videojocs. A les categories Premi al Millor Videojoc, Menció del Públic i Premi UPC, enguany s’incorpora la novetat d’un nou premi: el Premi al Millor Videojoc Mobile. Hi ha 7.500 € en premis i el termini per a la presentació de propostes finalitza el dia 27 febrer 2015.

Els participants hauran de presentar, a través del web upcvideogames.com, un vídeo que reculli les parts principals del videojoc, a més d’un document explicatiu amb la informació bàsica del videojoc. Es podran presentar al concurs els videojocs finalitzats que continguin una trama o una part d’ella completada, per exemple a partir de dos nivells o un nivell i una trobada amb un boss.3HMA

Les propostes podran presentar-se fins al dia 27 de febrer de 2015. Després de la fase de participacions, s’obrirà la fase de votació del públic i, finalment, un jurat professional triarà qui obté el Premi al Millor Videojoc, el Premi al Millor Videojoc Mobile i el Premi UPC. La Menció del Públic serà directament per a aquell projecte que obtingui més vots per part del públic.

Els premis Three Headed3HMA Monkey Awards. Social Point

La tercera edició del concurs Three Headed Monkey Awards. Social Point es divideix en 4 categories independents. El Premi al Millor Videojoc, elegit per un jurat, obert a tot tipus de públic i premiat amb 3.000 euros; el Premi al Millor Videojoc Mobile, dotat amb 1.500 €; la Menció del Públic, que premia el videojoc més votat pel públic, amb una dotació de 1.500 i, finalment, el Premi UPC, que es dirigeix a tots aquells grups dels quals, com a mínim, la meitat siguin o hagin estat alumnes de la UPC, la Fundació UPC o la UPC School. En el cas del Premi UPC la quantia és de 1.500 €.

Participa i envia el teu projecte!