MY_TECH_SPACE

Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "L'experiència internacional en el disseny i ...
Data: 15-10-2014
Horari: 18:45 a 20:30
Lloc: CosmoCaixa
Places exhaurides

PLACES EXHAURIDES

El proper dimecres 15 de octubre de 2014, a les 18.45h, tindrà lloc a l'Auditori del CosmoCaixa - Museu de la Ciència (c/ Isaac Newton 26, Barcelona) l'Open Talent: "L'experiència internacional en el disseny i desenvolupament de videojocs AAA", a càrrec de Matthew Clarke i Amaia Iraola, professionals de l'animació i el desenvolupament de videojocs, que ens presentaran les seves experiències des de la multinacional Ubisoft.

Aquests dos professionals explicaran com es dissenyen, animen i desenvolupen les noves mecàniques de gameplay per a videojocs AAA, tot prenent com a referència el conegut videojoc desenvolupat per Ubisoft Assassin’s Creed Unity Dead Kings. La conferència serà una excel·lent oportunitat per conèixer a fons quins són els reptes de les grans produccions internacionals i quines col·laboracions s'estableixen entre els estudis de diferents països per desenvolupar amb èxit un joc d'aquestes característiques. Clarke i Iraola han treballat en estudis de Regne Unit, França i el Canadà i acumulen una àmplia experiència internacional.

Els ponents

Matthew Clarke és desenvolupador de videojocs a Ubisoft des de 2001. Després d'obtenir un diploma d'enginyeria informàtica a la Universitat de Sherbrooke (Quebec, Canadà) va començar la seva carrera a Ubisoft Montreal, des d'on va treballar per a les sèries Prince of Persia i Tom Clancy's Splinter Cell. Des de l'any 2009 treballa a Ubisoft Barcelona on ha col·laborat com a desenvolupador en Les Aventures de Tintín: El Secret de l'Unicorn, The Crew Assassin’s Creed: Unity Dead Kings.

Amaia Iraola treballa en 3D des de l'any 2001 Ha participat en pel·lícules, sèries i videojocs. Al principi va desenvolupar tasques d'il·luminació de personatges i animació, fins que a poc a poc va anar especialitzant en animació 3D avançada, mentre cursava formació com a Animation Mentor. Ha treballat en els estudis d'Ubisoft Reflections (Newcastle, Regne Unit) i Ubisoft Montpeller (França) en els jocs The CrewAssassin’s Creed: Unity Dead Kings i des de fa tres anys s'ha establert a Ubisoft Barcelona com Lead Animator.

Presentació anual dels projectes de l'oferta formativa en Videojocs i Animació

En aquest acte es presentaran també els projectes finals que els alumnes del màster en Disseny i Creació de Videojocs i del màster en Animació, Art Digital i Videojocs de la UPC School han realitzat en l'última edició del programa, durant el passat curs acadèmic 2013- 2014.