MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Open Talent  >  Open Talent "BIMNESS: Generant nous models d'innovació i ...
Data: 16-04-2015
Horari: 18:45 a 21:00
Lloc: ETSAB - Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (Av. Diagonal 649-651, Barcelona)

El proper dijous 16 d’abril de 2015, a les 18.45h, tindrà lloc a la Sala d’Actes de l'Escola Tècnica Superior d'Arquitectura de Barcelona (ETSAB), l’Open Talent: "BIMNESS: Generant nous models d’innovació i negoci BIM".

El BIM (Building Information Modelling) representa per al sector de la construcció un canvi transformacional: genera noves eines que canvien el valor del producte que s’ofereix, implica canvis en els canals de comunicació, els recursos que es necessiten, els canals d'accés als clients, així com la relació amb els col·laboradors.

En aquest Open Talent, es farà una presentació basada en tres projectes reals, sobre com el BIM Management ha revolucionat el sector de la construcció i els processos de treball i d’innovació i com ha estat capaç de generar noves oportunitats per al desenvolupament de nous models de negoci.

L’èxit de la primera edició del postgrau en BIM Management. Building Information Modelling de la UPC School ha donat com a resultat projectes reals d’aplicació BIM com els que veurem a la sessió Open Talent, amb els quals es generarà un interessant debat i reflexió sobre el procés de transformació que viu el sector.

Aquests són els 3 projectes BIM que es presentaran a la sessió:

1. Integració BIM: Innovació i millora del projecte d’execució. Cas d’estudi ITEC.
  • Autors: Jonathan García i Àlex Inglés.
  • Descripció: Consisteix en una simulació de la integració de les bases de dades de l’ITEC en un projecte BIM. Aquest projecte multiplataforma mostra la capacitat d’ajuda del BIM en la presa de decisions i està basat en innovació aplicada al business actual.
2. BIM – GPO: Disseny sostenible i estalvi energètic. Innovació i negoci.
  • Autora: Carolina Jarreta
  • Descripció: És un projecte BIM multiplataforma que integra el disseny sostenible, l’estalvi energètic i està alineat amb la millora de resultats del negoci. Realitzat en col·laboració amb GPO, grup d’enginyeria amb presència global als sectors d’infraestructures, edificació, energia, medi ambient i automoció.

3. L’startup Dobim: emprenedoria i BIM. Nous camins professionals.

• Autors: Javier Campos i Eva Roense
  • Descripció: Dobim és un start-up sorgida de la primera edició del postgrau en BIM Management de la UPC School. És un exemple de reinvenció professional i del nou model de negoci i treball vinculat al BIM: ofereix serveis multiplataforma amb mètodes col·laboratius.
Després de les presentacions, s'obrirà un torn de debat obert entre els assistents a l'acte i els alumnes que han realitzat els tres projectes. El debat estarà moderat per Eloi Coloma, director del postgrau en BIM Managament de la UPC School.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.