Open Talent "Smart cities and energy efficient urban development"

Open Talent \

El proper dimecres 18 de novembre, a les 20h, tindrà lloc al Tech Talent Center (c/ Badajoz 73, Barcelona) l'Open Talent: "Smart cities and energy efficient urban development", a càrrec de Rudolf Giffinger, professor de la Universitat Tecnològica de Viena i expert en investigació sobre desenvolupament urbà i smart cities.

En aquesta conferència, Rudolf tractarà d'identificar els punts més rellevants per innovar en el desenvolupament energètic d'una ciutat, els seus reptes de futur en quant a millora de la seva eficiència i quines han de ser les estratègies de futur en el context de les smart cities.

Aquesta conferència Open Talent es realitzarà en anglès.

El ponent

Rudolf Giffinger és expert en desenvolupament urbà i regional. Professor del Departament de Desenvolupament Territorial, Infraestructures i Planificació Ambiental de la Technische Universität Wien, de Viena (Àustria). La seva recerca se centra principalment en el desenvolupament intra-urbà, la decadència urbana, la segregació/integració metropolitana, així com la competitivitat urbana i metropolitana de les ciutats i les seves estratègies de creixement i de futur. És membre de projecte European Smart Cities (Medium-Sized Cities) i autor de nombroses publicacions sobre la temàtica.

Aquest acte és obert i gratuït. Per assistir a aquest acte és necessari confirmar assistència a través del formulari "HI VULL ASSISTIR" que trobaràs a continuació. Places limitades.

INFORMACIÓ GENERAL

Data: