Sessió Informativa del postgrau en Electricitat i Electrònica de l'Automòbil. ELTICA

El divendres 18-12-2015, a les 17:00, tindrà lloc a l'Aula 10.44 de l'ETSEIB - Escola Tècnica Superior d'Enginyeria Industrial de Barcelona (Avda. Diagonal 647, Edifici H, Planta 10) una sessió informativa del postgrau en Electricitat i Electrònica de l'Automòbil. ELTICA. En aquesta sessió, també s'informarà sobre els programes d'oferta modular d'aquest programa.La sessió està indicada per a totes aquelles persones que desitgin conèixer els detalls del programa i la seva oferta modular i vulguin aclarir dubtes.

Per confirmar l'assistència és necessari emplenar el formulari "Hi vull assistir" que trobaràs al final d'aquestes línies.

INFORMACIÓ GENERAL

Data: