MY_TECH_SPACE

Entrar
Campus en manteniment
Usuari i/o clau incorrectes
No tens cap entorn actiu
El teu accés ha estat restringit. Consulta amb el departament d'administració
Per problemes tècnics el campus virtual és inaccessible. Estem treballant per solucionar-ho. Disculpa les molèsties.
No tens autorització per fer aquesta crida. Pots consultar a webmaster.fpc@fpc.upc.edu
El nom d'usuari no és un correu electrònic
Has de fer la verificació per comprovar que no ets un robot.
Inici   >  Agenda  >  Programa d’emprenedoria: "De la ciència al mercat"
Data: Del 29-01-2016 al 15-02-2016

La Universitat Politècnica de Catalunya i la Universitat de Barcelona posen en marxa el programa "De la ciència al mercat", destinat a promoure l'emprenedoria entre el col·lectiu de joves, en el marc del Programa de Garantia Juvenil a Catalunya.

El programa consta de 150 hores de formació sobre transferència de tecnologia i creació d’empreses, que es realitzaran els mesos de març i abril, i de 140 hores de tutories, que es desenvoluparan els mesos de maig i juny.

S’adreça a 20 persones titulades de màster o doctores amb ganes de posar en valor la seva tesi i convertir-la en una empresa (excepcionalment, podran participar-hi persones titulades de grau).

Per a poder-hi participar, cal estar inscrits al registre de Garantia Juvenil http://garantiajuvenil.gencat.cat/ (entre els requisits: ser menor de 30 i no estar estudiant ni treballant a dia d'avui).

Per a sol·licitud d'informació i preinscripcions (abans del 15 de febrer):

Universitat de Barcelona: catempren@ub.edu
Universitat Politècnica de Catalunya: empren@upc.edu